U kunt zich nog steeds aanmelden!

Planning

Meer dan 50% van de inwoners uit het buitengebied van Vechtdal heeft een glasvezelabonnement afgesloten. Wij gaan glasvezel aanleggen in dit gebied! 

De planning voor de aanleg van glasvezel in Vechtdal: 
De werkzaamheden voor de aanleg van het glasvezelnetwerk in het buitengebied van Vechtdal worden uitgevoerd door de aannemer BAM. De inwoners ontvangen van de aannemer informatie over de graafwerkzaamheden en de plaatsing van de glasvezelaansluiting in huis.

Voordat de aannemer aan de slag kan met de graafwerkzaamheden, start hij eerst met schouwen. Dit betekent dat de aannemer bij u langskomt om te kijken waar de aansluiting precies moet komen. Hieronder kunt u een overzicht van de schouw- graaf- en aansluitplanning vinden. Deze planning is ge-update op 27 juni 2018 en onder voorbehoud. 



Pop

Schouwen

Graafplanning

Huisaansluiting

OMN-01

week 2 t/m 9

week 5 t/m 23

week 26 t/m 28

OMN-02

week 8 t/m 15

week 14 t/m 26

week 31 t/m 37

OMN-03

week 15 t/m 20

week 21 t/m 31

week 41 t/m 43

OMN-04

week 18 t/m 23

week 23 t/m 39

week 43 t/m 45

OMN-05

week 48 t/m 4 

week 50 t/m 20

week 24 t/m 26 

OMN-06

week 8 t/m 15

week 14 t/m 25

week 28 t/m 31

OUL-01

week 8 t/m 15

week 16 t/m 35

week 37 t/m 40

OUL-01 industrieterrein

week 21 t/m 23

week 23 t/m 35

week 40 t/m 41

DS-01

week 28 t/m 31

week 35 t/m 45

week 50 t/m 3

DS-02

week 28 t/m 35

week 36 t/m 46

week 2 t/m 5

DS-03

week 29 t/m 35

week 36 t/m 47

week 49 t/m 51

NLS-01

week 20 t/m 25

week 26 t/m 39

week 45 t/m 47

NLS-02

week 20 t/m 23

week 23 t/m 31

week 47 t/m 49


De verwachting is om eind 2018/begin 2019 het hele gebied afgerond te hebben, zodat alle bewoners van het buitengebied, die een abonnement hebben afgesloten, gebruik kunnen maken van hun glasvezelaansluiting.

Aannemer BAM
BAM maakt een afspraak met u om de huisaansluiting te realiseren. U kunt gebruik maken van de diensten binnen 7 werkdagen na de goedgekeurde huisaansluiting. 

Heeft u gedurende het aanlegproces klachten of zijn er storingen? Dan kunt u hierover contact opnemen met de aannemer BAM. Ze zijn op werkdagen tussen 08.30 en 16.00 uur bereikbaar via 085-0479062 of servicedeskcif@bam.com.


Voor vragen met betrekking tot de diensten kunt u terecht bij de dienstaanbieders of de lokale verkopers, deze staan vermeld op onze website.