Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

Het coronavirus: wat betekent dit voor de vraagbundeling in Heerenveen en Joure?

24 maart 2020


Het coronavirus zorgt voor veel onrust in Nederland. Ook wij volgen de ontwikkelingen op de voet en nemen maatregelen waar nodig. Op deze pagina houden wij u op de hoogte van deze maatregelen en het vervolg van de glasvezelcampagne in Heerenveen en Joure.

Het internet is voor veel mensen en bedrijven vrijwel onmisbaar geworden. Om uw bedrijf te voorzien van nog sneller en stabiel internet zijn we onlangs een campagne voor glasvezel gestart. Als voldoende ondernemers in Heerenveen en Joure een abonnement afsluit, komt er glasvezel. U kunt zich hiervoor nog steeds aanmelden. Doe dit bij voorkeur online bij de dienstaanbieders. U kunt ook telefonisch of via e-mail contact opnemen met een van de lokale verkopers. Zij helpen u graag. U betaalt pas voor uw glasvezelabonnement op het moment dat er een aansluiting in uw bedrijf is gerealiseerd en de dienstaanbieder haar diensten op uw adres heeft geactiveerd.

Klantenservice aan de telefoon
Natuurlijk doen we er alles aan om onze (klanten)service op hetzelfde niveau te houden zoals u van ons gewend bent. We zijn op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar via 088 75 85 800, maar de wachttijd kan langer zijn dan u wellicht gewend bent. Is uw vraag niet heel dringend dan stellen we het op prijs als u deze vraag op een later moment stelt.
Wij wensen u veel sterkte de komende tijd en laten we er met elkaar het beste van maken.