Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

Status van het gebied

Gelderland Midden

Campagne

Goed nieuws! We gaan glasvezel aanleggen.

Aanleg

De aanleg van glasvezel is in juli 2019 gestart

Glasvezel

Je hebt een glasvezelaansluiting!

Glasvezelaanleg in volle gang!

De aanleg van het glasvezelnetwerk in Gelderland Midden is in volle gang! Op deze pagina kun je de planning van de aanleg volgen. 

Op de hoogte blijven van de aanleg? Meld je aan voor de nieuwsbrief.

Doe de postcodecheck!

Wil je weten wat de mogelijkheden op jouw adres zijn? Vul dan je postcode en huisnummer in voor meer informatie.




Hoe krijg je glasvezel?

Met glasvezel heb je een supersnelle verbinding en ben je klaar voor de toekomst. Heb je nog geen glasvezelaansluiting in jouw woning? Lees hier hoe je een glasvezelaansluiting kunt krijgen. 

1
Bepaal de status van jouw adres
Bepaal de status van jouw adres

Vul je postcode en huisnummer in en achterhaal de status van je gebied en je adres

Door je postcode en huisnummer in de postcodecheck in te voeren, kun je zien wat de status van je gebied en je adres is. Er zijn 3 mogelijkheden:

  • Voordat wij glasvezel in een gebied aanleggen, organiseren we een glasvezelcampagne. Tijdens deze campagne, die een beperkte looptijd heeft, kun je je tegen speciale voorwaarden aanmelden bij een telecomaanbieder.
  • Als het aantal aanmeldingen tijdens deze campagne hoog genoeg is om de aanleg rendabel te maken, leggen we het glasvezelnetwerk aan. 
  • Als we iedereen hebben aangesloten, ronden we de aanleg af.

 

2
In jouw gebied loopt een glasvezelcampagne
In jouw gebied loopt een glasvezelcampagne

Als in jouw gebied een glasvezelcampage loopt, kun je je tegen gunstige voorwaarden aanmelden voor een glasvezelaansluiting. Dit doe je bij de telecomaanbieder van jouw keuze. Tijdens de campagne betaal je geen eenmalige aansluitkosten. Als je je na de campagne aanmeldt, betaal je deze eenmalige aansluitkosten wel. De hoogte van deze kosten is afhankelijk van de situatie.

3
We zijn bezig met de aanleg van het glasvezelnetwerk
We zijn bezig met de aanleg van het glasvezelnetwerk

Als we bezig zijn met de aanleg van het netwerk, kun je je nog steeds aanmelden.

4
De aanleg van het netwerk is afgerond
De aanleg van het netwerk is afgerond

We hebben de aanleg van het netwerk in jouw gebied afgerond, maar je kunt je nog steeds aanmelden.

Als we alle woningen in jouw gebied hebben aangesloten op ons glasvezelnetwerk, ronden wij de aanleg af. Heb jij je niet eerder aangemeld en dus geen aansluiting? Geen nood, we kunnen nog steeds een glasvezelaansluiting voor je aanleggen. In dat geval betaal je wel extra eenmalige aansluitkosten, die afhankelijk zijn van de werkzaamheden die we moeten uitvoeren. Hiervoor kun je een offerte aanvragen via het formulier op deze website. Dit formulier kun je vinden door je postcode en huisnummer in de postcodecheck in te vullen. Hier vind je ook informatie over het aanvragen van een glasvezelaansluiting.

Bepaal de status van jouw adres

Door je postcode en huisnummer in de postcodecheck in te voeren, kun je zien wat de status van je gebied en je adres is. Er zijn 3 mogelijkheden:

  • Voordat wij glasvezel in een gebied aanleggen, organiseren we een glasvezelcampagne. Tijdens deze campagne, die een beperkte looptijd heeft, kun je je tegen speciale voorwaarden aanmelden bij een telecomaanbieder.
  • Als het aantal aanmeldingen tijdens deze campagne hoog genoeg is om de aanleg rendabel te maken, leggen we het glasvezelnetwerk aan. 
  • Als we iedereen hebben aangesloten, ronden we de aanleg af.