Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

Het coronavirus: wat betekent dit voor de start van de aanleg

18 maart 2020


Het coronavirus zorgt voor veel onrust in Nederland. Ook wij volgen de ontwikkelingen op de voet en nemen maatregelen waar nodig. De maatregelen die in Nederland worden genomen wijzigen vrijwel elke dag. Daarom houden we je hier steeds op de hoogte van hoe we onze werkwijze en (klanten)service aanpassen aan de omstandigheden.

Planning

Ondanks dat er verschillende maatregelen worden genomen, zijn bij de aanleg van het glasvezelnetwerk en de voorbereidingen daarvoor de invloeden van het coronavirus zichtbaar. Zo merken we dat de teams die werken aan de voorbereidingen van de aanleg niet in alle gebieden volledig bezet zijn en dat ook vergunningverleners en andere betrokkenen minder goed bereikbaar zijn. Dit kan betekenen dat de voorbereidingen langer gaan duren dan gepland. Welke gevolgen het precies heeft voor de start van de aanleg is afhankelijk van de ontwikkelingen de komende periode. We houden je via deze website op de hoogte hierover.

De aanleg in de openbare ruimte

In de gebieden waar de aanleg al is gestart gaan de werkzaamheden waar mogelijk door. Voor al onze mensen geldt dat zij de voorgeschreven hygi├źnemaatregelen van het RIVM hanteren. De mensen die buiten aan het werk zijn, bijvoorbeeld de graafploegen, zoeken zo min mogelijk contact met mensen in hun omgeving. Ook komen zij zo min mogelijk in de bouwkeet en blijven toolboxen waar mogelijk buiten. De mensen die dat kunnen, zoals projectleiders, engineers en andere leden van het projectteam, werken zo veel mogelijk vanuit huis.

Klantenservice aan de telefoon

Natuurlijk doen we er alles aan om onze (klanten)service op hetzelfde niveau te houden zoals je van ons gewend bent. We zijn telefonisch bereikbaar, maar de wachttijd kan langer zijn. Is je vraag niet heel dringend dan stellen we het op prijs als je deze vraag op een later moment stelt.