Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

Het coronavirus: wat betekent dit voor de aanleg?

18 maart 2020


Het coronavirus zorgt voor veel onrust in Nederland. Ook wij volgen de ontwikkelingen op de voet en nemen maatregelen waar nodig. De maatregelen die in Nederland worden genomen wijzigen vrijwel elke dag. Daarom houden we je hier steeds op de hoogte van hoe we onze werkwijze en (klanten)service aanpassen aan de omstandigheden.

De aanleg in de openbare ruimte

Waar mogelijk gaan de werkzaamheden tijdens de aanleg door. Voor al onze mensen geldt dat zij de voorgeschreven hygi├źnemaatregelen van het RIVM hanteren. De mensen die buiten aan het werk zijn, bijvoorbeeld de graafploegen, zoeken zo min mogelijk contact met mensen in hun omgeving. Ook komen zij zo min mogelijk in de bouwkeet en blijven toolboxen waar mogelijk buiten. De mensen die dat kunnen, zoals projectleiders, engineers en andere leden van het projectteam, werken zo veel mogelijk vanuit huis.

Bezoek van een monteur

Wij zetten alleen monteurs in die fit en gezond zijn. Het contact met onze monteurs verloopt wat minder persoonlijk dan je van ons gewend bent, omdat ze geen handen schudden en je zullen verzoeken afstand te houden. Je hoeft ook niets te ondertekenen als je dat niet wil. Waar mogelijk sturen we later onze bevindingen op. Daarnaast zijn de monteurs extra alert op ziekteverschijnselen bij de klanten die zij bezoeken. Wil je het bezoek liever toch afzeggen, meld dit dan 24 uur van tevoren bij de aannemer. Je vindt de contactgegevens op deze pagina.

Planning

Ondanks de genomen maatregelen zijn ook bij de aanleg van het glasvezelnetwerk de invloeden van het coronavirus zichtbaar. Zo zijn er in sommige gebieden minder ploegen aan het werk en merken we dat ook toezichthouders en andere betrokkenen minder goed bereikbaar zijn. Dit kan betekenen dat de aanleg langer gaat duren dan gepland. Welke gevolgen het precies heeft voor jouw aansluiting is afhankelijk van de ontwikkelingen de komende periode. We houden je via deze website op de hoogte hierover.

Klantenservice aan de telefoon

Natuurlijk doen we er alles aan om onze (klanten)service op hetzelfde niveau te houden zoals je van ons gewend bent. We zijn telefonisch bereikbaar, maar de wachttijd kan langer zijn. Is je vraag niet heel dringend dan stellen we het op prijs als je deze vraag op een later moment stelt.