Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.
Als je in aanmerking komt voor een glasvezelaansluiting, kun je je aanmelden door een glasvezelabonnement af te sluiten bij één van de deelnemende dienstaanbieders. Dit kun je doen op de website van deze aanbieders. Je kunt ook terecht bij lokale verkopers zoals ICT-bedrijven of witgoedzaken. Zij geven je graag persoonlijk advies en helpen bij het afsluiten van een glasvezelabonnement. De contactgegevens van deze lokale verkopers vind je op deze website.
Alle dienstaanbieders bieden de mogelijkheid om uw huidige telefoonnummer te behouden. U kunt dit bij uw aanmelding aangeven.
Voor wat betreft het behoud van uw e-mailadres ligt het eraan welk e-mailadres u nu gebruikt. Gebruikt u een mailadres van uw huidige dienstaanbieder, zoals bijvoorbeeld KPN, dan kunt u deze niet blijven gebruiken. U kunt een nieuw e-mailadres aanvragen bij uw nieuwe dienstaanbieder. U kunt ook ervoor kiezen om een e-mailadres te gebruiken dat niet gebonden is met een bepaalde dienstaanbieder, zoals bijvoorbeeld Gmail, Outlook of Yahoo.
Klik hier voor de e-mailadres keuzehulp.
Via de postcodecheck op deze site controleer je of we jouw adres kunnen aansluiten op het glasvezelnetwerk.
Er zijn meerdere redenen waarom het kan gebeuren dat jouw adres niet herkend wordt:
Staat jouw adres nog niet in de BAG? Dan is het onder voorbehoud wel mogelijk om een glasvezelaansluiting aan te vragen. Het liefst werken we echter wel met een correcte BAG-registratie.
Ben je van mening dat je wel in aanmerking komt voor glasvezel, maar wordt je adres niet gevonden via de postcodechecker? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Als je minder dan een jaar geleden een abonnement hebt afgesloten, dan zit je waarschijnlijk nog binnen een jaarcontract dat je moet uitdienen. Na het eerste jaar is een abonnement normaal gesproken maandelijks opzegbaar. Met je nieuwe dienstaanbieder die via glasvezel gaat leveren, kun je vaak afspraken maken over de ingangsdatum van je nieuwe abonnement. Zo is er geen overlap of gat tussen het eindigen van je oude abonnement en het ingaan van je nieuwe glasvezelabonnement.
Wij raden je aan om je huidige abonnement pas op te zeggen als de glasvezelaansluiting in je woning klaar is en af te stemmen met je nieuwe dienstaanbieder wanneer je nieuwe abonnement in moet gaan.
Bij alle dienstaanbieders kun je je huidige telefoonnummer behouden. Geef dit door bij je aanmelding. Je kunt je e-mailadres behouden als:
Uiteraard kun je ook een nieuw e-mailadres aanvragen bij je nieuwe dienstaanbieder.